GOD MORGON SUNSHINES

 
 
 
God morgon:
Vaknade upp på ett strålande humör. Kan vara för att jag ska iväg och vara lite barnavkt för lille V medans hans mamma har ett webbseminarium. Hon har börjat plugga på distans medans hon är mammaledig. Heja henne! Sen ska jag träffa en kompis som ska bjuda på lunch, lyxigt värre. Jag ska hämta min saknade cykel jag lämnade där förra veckan. Sen ska jag hem och förbereda mig inför min skolstart på Torsdag, äntligen börjar termin 2 på socionomprogrammet! Jag älskar att plugga, att sitta på en inspirerande föreläsning och få aha-upplevelser! Jag trodde aldrig att jag skulle gå tillbaka till skolbänken och vara så hooked! Är det någon utav er som börjat plugga flera år efter gymnasiet och efter att varit ute i arbetslivet?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0