DRÖMMAR

Nu är biljetterna bokade. Lägenheten uthyrd och nu är det mest praktiska saker som ska till, sen är vi där.
Jag pratar om vårat nya äventyr, om exakt 3 veckor så är vi på plats på vår nya ort där vi ska bo i 4 månader. Platsen är ingen annan än en liten mysig fiske & surfby på västkusten i Portugal. Jag ska plugga där och min kille ska jobba på distans.
 
Dreams do come true om du kämpar för dem.. sakta och steg för steg så har vi närmat oss och nu är det snart dags för avresa. I förrgår var dem som ska hyra vår lägenhets medans vi är borta här, vi signerade kontrakt och dem fick en nyckel som säkerhet. Det är coolt, för när man är i det så fattar man inte att alla dessa små steg är steg mot målet. Men nu när jag sitter och reflekterar så förstår jag hur varje liten grej är viktig. Jag har ett ganska impulsivt beteende och tycker inte om att vänta på saker som jag bestämt mig för. Vill jag flytta så gör jag det snabbt innan jag hunnit ombestämma mig, vill jag börja med en ny hobby så bokar jag in mig på något som börjar idag helst. Men detta har tagit sin tid att planera då det var mycket som skulle på plats. Och det känns faktiskt jäkligt lärorikt att det har tagit sin tid så att man har fått processera tanken lite och inse att detta är verkligen det vi vill, och jäklar så stolt jag kommer vara över oss två när vi tillslut är på plats och redo att inta vår nya vardag i ett nytt land. <3 Tålamod - något som detta krävt, och som känns sjukt belönande när man inser att man blivit lite duktigare på! ;)
 
Sverigesurf 2017 - jag och Kixxi :)
 
Hoppas såååå att min fotled känns bättre då och att jag snart kan hoppa i vattnet och börja surfa så smått igen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0