RADERADE MINNEN & ATT SKAPA NYA

Underbara Budapest -17
Inspirerande gatobrunn ;) Halmstad -17
Peppiga ord i min gamla hall! ;)
 
Hej Cyberspace!
Lite mer än två månader sedan jag sist skrev, och just då var jag inte i mitt mest peppigaste tillstånd. Det här årets andra halva bjöd mestadels på motgångar, som jag nu, när jag (peppar, peppar) kommit ut på andra sidan förståt har gett mig massor också. Att genomgå operation och vara tvungen att gå på kryckor och samtidigt försöka hänga med i skolan och varje dag ta sig dit med hjälp av buss, spårvagn på ett par svajiga kryckor med lagbok & dator i ryggan (tungt) har varit väldigt lärorikt såhär i efterhand.  Jag har fått förlita mig mycket på andra och varit tvungen att be om mycket hjälp, vilket inte alltid är så lätt när man vill klara sig själv. Det hände ju en hel del annat med, men det är ett annat inlägg. Det jag ville säga var att jag är SÅ redo för ett nytt år och för att förverkliga en dröm som jag och min pojkvän delat sedan vi träffades.. jag kommer berätta här innan veckan är slut då det är några mer detaljer som ska på plats innan det är hugget i sten såattsäga.
  I och med denna livsförändring som är på G så har jag börjar rensa ut här hemma, psykiskt och fysiskt. Känslan när man tar en ny riktning i livet och börjar stänga dörrar för att öppna nya. Känner ni igen? Jag ÄLSKAR den känslan. Jag kan ofta vilja hålla dörrar på glänt och inte avsuta saker om jag inte måste. Men guud va befriande när man gör plats för nya utmaningar, rensar och lever lite på gränsen.. Jag skulle iaf rensa min mobil så jag har manuellt raderat 3000 bilder, för jag trodde att dem var synkade till mitt iCloud. Men jag satt i själva verket och raderade på själva molnet. GAH! Trött på mig själv. Väldigt trist att ha raderat en massa minnen.. men jag sitter nu och försöker se vart jag kan sparat bilderna på andra ställen (typ snapchat, whatsapp osv).

Så här kommer gamla bilder, och en god önskan om en peppande och inspirerande Onsdag! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0