ARTÍSTICO

I Lördags tog jag mig in till Lissabon där en dag med ett gött gäng tjejer väntade. Vi testade på att dreja och greja (!) med lera, det var några äldre män från typ danmark och Holland som hade den här drömmiga lokalen där man fick testa sig fram med att dreja, knåpa, måla osv. Man kunde  köpa öl från ett mikrobryggeri och någon kom förbi med nybakt bröd. Hur härligt?
Att dreja var sjukt trevligt och meditativt. Jag är inte så kreativ och konstnärlig av mig, men vill gärna vara så jag tog det ändå ganska seriöst, men allt jag försökte göra (snäckliknande fat, blad osv) slutade i något som liknade en snippa. 
 
Efteråt vandrade vi hungriga och törstiga genom Lissabon i jakt på ett trevligt ställe att slå oss ner på. Och om det fanns mysiga ställen!! Herrejesus, kändes som att vandra runt i en filmkuliss och kameran gick varm kan jag säga. Vart man än tittade så var det ett rosa solnedgångsskimmer, mysiga uteserveringar och levande musik. LISSABON <3
 
 
Tonje
2019-03-11 @ 17:10:24
URL: http://nouw.com/norsketankeridanmark

Nydelige bilder og jeg har så lyst til å prøve dreieskive 😍

Celine
2019-03-11 @ 20:56:57
URL: http://nouw.com/celinelundqvists

Wow så fantastiskt det ser ut!

Matilda Berlin
2019-03-12 @ 18:26:33
URL: http://matildaberlin.se

Men nej vad kul!! Kan inte ens minnas sist jag drejade, men det är ju verkligen superroligt =) kram <3

Emma
2019-12-02 @ 09:23:09

Hej! Vart var det här? Letar efter ett ställe att dreja på i lissabon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0