BOM DIA

 
 
Såhär såg det ut en morgon när vi begav oss ner mot stranden för lite morgonsurf. Jag va kanske i i 40 minuter då min fot inte är sådär super flexibel efter att jag bröt den och det blev mest paddelträning för mig. Men inte mig emot att traska upp, beställa morgonkaffe & croissant och kolla vidare på min fina kille och alla andra duktiga surfare där ute.
 
Det enda failet var väl min dåliga portugisiska, istället för en stor kopp kaffe så blev det en minimini kaffe som jag beställde. Typ den minsta jag sett. Dock var den ju väldigt söt att kolla på, men den tog slut snabbt, och att slösa en takeaway-kopp på en kaffeshot kändes lite onödigt. Men men, då har man lärt sig nått! ;)
Michelle
2019-02-21 @ 04:37:20
URL: http://mischakaros.blogspot.com/

Vilken söt liten kaffe ändå! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0