SÖNDAGSUTFLYKT

Igår tog vi bilen och körde norrut, 1h uppåt. Vi hamnade i Baleal och fick en riktigt fin dag. Det var 20 grader, sol och inte mycket vind. Kan inte riktigt greppa att detta är en Söndag i livet nu, det känns mer som att vi är på semester ;)
Baleal har som en liten halvö som går ut och delar in stränderna i 2 olika halvor, så på ena sidan fanns mini-vågor till mig, och på andra sidan var det större vågor till Gustav. Hur bra som helst!
 
Vi surfade, käkade lunch, G nappade i bilen som en sann portugis, och jag gick runt i den gulliga byn och testade lite funktioner på min mobilkamera. Sen surfade G igen och jag käkade apelsin framför en magisk solnedgång. En väldigt, väldigt fin Söndag med andra ord! <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0