JUICE & GIPS

 
Vet ni, mitt besök på vårdcentralen blev inte som jag hoppades. Doktorn var extremt otrevlig och osympatisk, det kändes som att han bara ville bli av med mig. Det resulterade i att jag ringde en privatklinik och pungade ut 1000spänn bara för att få beskedet att jag har, i princip svamp i ansikte och hårbotten. Sorry, jag vet att det inte låter alls trevligt. Men jag fick lite diverse salvor och lösningar utskrivna och det har redan blitt så mycket bättre! Halleluja! SÅ underbart att få bukt på sina problem som man gått och dragit på alldeles för länge. Jag har haft utslag som kommit och gått sedan i våras. Jag som är starkt emot mediciner och kemiska läkemedel har testat mig fram med naturliga grejer. Men denna gång fick jag erkänna mig besegrad av det icke-naturliga sättet att försöka komma till bukt med detta.
 
Nu sitter jag och mitt fina neongula gips och skiver hemtenta. Jag har slutat med morfinen nu och har andra smärtlindrande saker att ta till. Så jag är lite klarare i skallen! ;)

Hoppas ni har en fin vecka och boostar er med något härligt som lyser upp vardagen nu när solen inte vill visa sig så mycket! <3 
 
(Random bilder förresten från min juicning, det var så härliga färger. Tips: ta "köttet" som blir över från morot & rödbeta och blanda med riven halloumi. Addera lite chili och persilja och kör i ugn 15 min på 225 grader. Smarr smarr!)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0