NOVEMBER - PORTUGAL - V. 21

Det känns som att tiden springer iväg. Idag är det redan allahelgon, trots att jag blivit sugen på att börja fira jul! :P Skyller på att IKEA influerar mig..

Vi var i Portugal förra veckan, tillbaks i underbara Ericeira där vi bodde i våras. Jag åkte på en rejäl förkylning vilket var synd, men det var mest en mys och njut-resa så det gjorde inte så jättemycket. Gustav surfade ju en del, men jag njöt mest av att va tillbaka, fika på favorit caféerna, strosa på samma gamla stråk, hänga på stranden, träffa kompisar som bor kvar mm.. så ingen surf för mig och lilla korven i magen, utan bara chill! <3
 
 
Vi lyxade till det med en SPA - förmiddag. Jag tog en preggo-massage som var helt ljuvlig, och sen njöt jag vid poolen medans några kids hade dyktävling. Blev riktigt harmoniskt när dem väl försvann! ;) Lilla korven måste legat med rumpan åt sidan för min mage var helt trekantig!! :D
 
Sista förmiddagen innan jag åkte hem så var det riktigt härligt väder och vi gick på en liten treck. Min mage har börjat poppa nu, och man är ju orimligt stolt! Jag vet inte hur många gånger jag bett G ta en bild på mig och magen, tror vi skulle kunna få ihop ett album redan! :P

Förövrigt så mår jag väldigt bra just nu, känner mig som vanligt men bara lite extra trött. Det som jag tycker är mest påfrestande är mitt konstanta dåliga samvete över något jag gjort eller ätit som jag får känslan av kan vara farligt för bebis.. :( Vet inte hur man ska tänka för att vara lite mer chill med detta! Någon som har tips? Självklart är det bra att tänka sig för vad man gör och äter, men det får ju inte gå till överdrift tycker jag och man kan inte gå runt som en ångestboll... 

G åkte vidare till Irland efter vår lilla tripp, så jag har varit själv i 1 vecka men imorgon kommer han äntligen hem. Idag kommer min mamma på besök och ska stanna över natten, det ska bli såå mysigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0