BRIDESMADE

 
Igår när ett blombud ringde på dörren så hade jag NOLL aningar om att jag skulle få denna fina och ärofyllda förfrågan!! Jag hade mina aningar om att blombudet var från min fina vän i Australien och när jag sen såg något ord på engelska så insåg jag att jag hade rätt, men att det skulle vara en brudtärneförfrågan hade jag inte en tanke på! Jag började störtgråta och det kändes som att jag blev friad till, hahah! Kan vara dessa gravidhormoner kanske. Men en oerhört fin överaskning som jag aldrig kommer glömma!

Så i November verkar det vankas bröllop i AUSTRALIEN! Då har vi förhoppningsvis en frisk liten knort här på 8 månader så jag har redan börjat googla massor om att resa så långt med en liten. Just nu vågar jag inte tänka längre än till förlossning, men om allt går bra och vi lyckas skramla ihop lite reskassa så kommer ju nästa vinter bli MAGISK!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

CONSCIOUS LIVIN.

> De ska va gôtt o leva <

RSS 2.0